Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har akkurat hatt en tidlig spontanabort i uke 4. Men jeg er fortsatt kvalm. Blødningene begynte på fredag, for 3 dager siden. Jeg er mye mindre kvalm enn før blødningen, men kvalmen kommer og går, selv 3 dager etter blødningen. Har noen erfaringer med dette? Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Må bare tilføye at jeg har hatt en veldig kraftig blødning, som en ordentlig mens, og jeg blør fremdeles mye. Så jeg blir veldig forvirret over at kvalmen fortsatt er der. HI
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det tar dessverre litt tid før alle hormoner er ute av kroppen. Så det kan nok påvirke litt. Også kan det være litt mentalt også? At du er lei deg. Men er du veldig bekymret så kontakt legen din og be om en hastetime. Så kanskje det kan roe deg ned? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå