Gemini77 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Kjøper alltid fiskefileer uten bein. Er det bein så legger jeg de på en ege tallerken..
ifie Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Fiskebeina legger jeg over på et eget fat. Mine egne bein holder jeg pent i ro under bordet
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Skjeldent bein i fisken siden vi får nydelige filèr av pappa...men de få gangene vi spiser fisk med bein så har vi ruskefat vi legger det på..og så i en tett pose i søpla...senere skal de få gå igjennom kverna og rett i avløpet når vi får nytt kjøkken....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 *ler av ifie* - mine bein er også i ro under bordet ))) Men fiskebeina (når vi ikke har fileter) har vi som regel egen (felles) tallerken til, der vi også legger evt skinn og andre deler vi ikke vil ha.
jentebanden Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 Hehe, fikk det spørsmålet av en kollega i dag, jeg svarte "på et fat". Han lurte på om jeg hadde beina på bordet, eller om jeg satte et fat under hver fot, på gulvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå