Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig,etter ma og ni lange mnd med prøving.noen som husker meg fra bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp jeg husker deg, gratulerer massa med en liten spire!!

Skrevet

Oy, jeg trodde du hadde fått TR eller noe jeg men neida, gratulerer så kjempe masse:):)

Besøker fra Bli Gravid=p

Skrevet

jeg husker deg godt fra bli gravid. du sleit med fryktelig utstabile og lange sykluser. men endelig har det klaffet!! hipp hurra. gratulerer så masse:D dette fortjener du så masse. lykke til videre og velkommen til 1. trimester.

Skrevet

koslig:) hvor langt er du prins06+2 til?

Skrevet

fikk sjokk selv når krysset lyste mot meg,fortsatt i sjokk men også i lykkerus!!!kom fort etter cezca!!!klem

Skrevet

Husker deg fra bli gravid jeg også =) Grattis sååå mye!!! Dette fortjener du!!! Hvor langt er du nå da? Har du merket noen sympt? Hihi husker jeg en stund i prøvingen vår leitet jeg intest etter sympt spes første pp før jeg begynnte å gi opp. Å nå har jeg slitt med forferdelig svangerskaps kvalme og utmattelse, så må smile av meg selv hvor mye jeg ville ha disse sympt =)

Grattis sååå mye å kos deg sååå mye med spiren din ;)

Skrevet

tusen takk:) åssen er det med deg?hvor langt på vei er du?klem

Skrevet

Det begynner å komme seg nå. Så satser på teorien om at rundt de magiske 12 så skal kvalmen avta. Jeg er 11+2. Du da? Ikm idag? Hva sa mannen din da? Tipper han ble glaaaa!!!!

Lykke til masse masse§!!!

Skrevet

Gratulerer!! Ble skikkelig glad nå =)

Lykke til med spiren! Kos deg med voksende mage og håper at du får ett flott svangerskap =)

Skrevet

Jeg husker deg veldig godt!! Jeg mistet i ma i februar.. var det ikke rett rundt du og mistet?

Uansett gratulerer så mye!!Endelig er du også her!!2009 er året vårt!Masse lykke til! Vet du om du kommer til å bli fulgt godt opp?

Skrevet

åå!du har kommet deg så langt allerede!!tiden flyr!Uff satser på at du har rett der.Jeg må bare forbrede meg på noen mnd med kvalme,hvertfall hvis jeg skal sammenligne med de andre svangerskapene,men det får gå!

Jeg aner ikke hvor langt jeg er men mistenker at jeg ble befrukta den 19,så da er jeg vel 4 uker om 2 dager eller lign.Har sykluser fra 43-63 så aner ikker.Forrige var på 63,så må si jeg er spent på ul for å sjekke hvor langt jeg er!

Mannen var på jobb og klarte ikke holde meg så sendte bilde av testen så han ringte meg opp og spurte om jeg tullet med han og ble veldig rørt for å ikke snakke om glad:)

Masse lykke til videre til deg også!

klem

Skrevet

suzy: stemmer du i feb og jeg i sep i fjor..

skal ringe legen i morgen og få time,håper jeg får det jeg ønsker og trenger av oppfølgning!

Dette er året vårt ja :)

Hvor langt er du på vei ?

Skrevet

Hei Kawi :)

takk for det!

Hvor langt er du?

Skrevet

Hei tingeling87

Tusen takk for det! hvor langt er du nå?

Alt bra og formen fin?

klem

Skrevet

Gratulerer så masse. Dette har du fortjent. Husker deg fra bli gravid ja. Du skrev noen fine trøsteord da jeg mista i ma i jan. Velkommen etter. Jeg er i dag 8+1 så her går jeg på nåler nå. Lykke til med den voksende magen.

Skrevet

Hei Nina 38 m/spire :)

Takk det samme :)

dette må bare gå bra,håper ukene flyr for deg!lykke til ja:)

Holde meg oppdatert!

klem

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen hit :0)

Husker deg også fra bli gravid.

Skrevet

Jeg har nok kommet litt lenger en deg... Er akkurat labbet inn i min 27 uke og har 100 dager igjen. Men har ikke klart å holde meg unna "bli gravid" siden. Det samholdet og den støtten som er og har vært mellom dere jenter der, er ganske unik =) Så jeg har kost meg etterhvert som flere av dere kommer over i 1 trimester.

Skrevet

Hei jeg får svare deg da.

jeg er 11+1.

Var inne på bli gravid i kunn en pp men følte nøye med i mange mnd før jeg selv ble prøver igjen.

Husker alle de frustrerende syklusene dine godt og er veldig glad på dine vegne for at det endelig har klaffet.

Skrevet

gratulerer... jeg må nok kanskje flytte tilbake til bli gravid... Jeg blør, heldigvis ikke så mye og ikke på bindet enda vertfall så det kan jo også gå bra... kryss fingrene for meg alle sammen... håper knøttet i magen fortsatt lever... skal holde sengen i noen dager, ska tilbake til legen på onsdag

Skrevet

kei27: Jeg er 9+4 og har termin 31 januar i følge menstermin! Blir spennende! Jeg har allerede hatt 5 ul, og skal på min 6 i uke 12! Så syns de har vært veldig flinke med å følge opp her! Håper du får samme oppfølging!!

Skrevet

GRATTIS!!!!! Jeg husker deg også fra "Bli gravid". Så utrolig herlig etter sååå mange måneder, da!!!! :):)

Skrevet

hei:) formen er veldig bra. fikk heldigvis gode nyheter i dag:D svaret på duotesten jeg tok viste veldig lav risiko for at noe var galt. jippi!! endelig kan jeg slappe av. jeg er 12+5 i dag. klemmer:)

Skrevet

Hei det er så mange som mister her første gang at jeg blir litt redd. Det er første gang jeg er gravid og er veldig spent. Jeg synes tiden går litt tregt. vil bare at de mest kritiske ukene skal fly avsted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...