3barnsmor? Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er blitt spådd gravid av laban85, men at testen ville slå ut sent. Noe som stemmer om jeg er gravid, testa i dag 4 dager over IKM å testen er fortsatt negativ men ingen tegn til mens. Hva ser du?
Mamalari Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg føler det er veldig nærme, kan være at du er gravid nå. Hvis ikke så vil du nok bli det innen neste månde. Men har en liten følelse på at du er det nå, men blir litt usikker siden du ikke har fått positiv test. Kan jo være at du vil teste pos sent
3barnsmor? Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror jeg produserer lite hcg i begynnelsen selv. For når jeg testa med førstebarn var jeg en del mer uker på vei(enn hva jeg tror jeg kan være nå, tror embryoet går inn i sin 3 uke nå og jeg inn i min 5), å da ble streken veldig svak...
Mamalari Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Ja, kan være at du gjør det. For jeg føler graviditet. Krysser fingrene for at det sitter en spire der. Testet selv pos sent i begge mine svangerskap(første endte i sa), så kan være at det går igjen i neste svangerskap
3barnsmor? Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Ok, takk for svar. Ser du forresten sånn ca når jeg bør teste/kan teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå