Gå til innhold

noen andre som har de som meg?


Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har jo så mye kynner hele tiden fast mye hårdare og får en sånn stikkande følelse langt der ner i bekkenet...

de er så vondt.

fattar ike hvor lenge jeg ska behøve gå sånn som dette for de er jo sinnsykt irriterende og får ikke sove.

jeg har termin 16 augusti og vet ikke hvordan jeg ska klare å gå sånn som dette tils dess.

måtte bare klage litt=(

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnerne mine har avtatt, men den stikke smerten har jeg hatt i over 1 mnd nå..

Er vist ungen som graver seg lengre og lengre ned i bekkenet sier dem, her ligger hun så langt ned med hodet at de ikke klarer kjenne hodet når dem kjenner etter så jeg måtte på ultralyd sist onsdag og sjekke at hun faktisk lå med hodet ned...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

okej. de visste jeg ikke..

og så har jeg mensmurringer av og till med...jeg håller på å bli gal snart.

vet ikke hvordan jeg ska klara å gå så her till august bara.=(

føler meg så sliten.

Skrevet

 

Slenger meg på klagebølgen din!

Kjenner meg igjen.... har termin 0208. Mensenvondt + kynnere hele tiden (omtrent hver gang jeg flytter på meg) + en stikkende følelse - min kommer i ny og ne da (tror det er livmoren som tøyer seg).

 

Jepp... det er laaaangt til august nå gitt....

 

 

Skrevet

 

så akk at Randi86*Fødeklar* nevnte at den stikkende følelsen er barnet som graver seg nedi bekkenet.

Det er kanskje et bra tegn? Den gjør seg klar for å komme ut/fester seg tidlig.

 

hmm..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja de er et bra tegn...=)

jeg er bare litt lei nå.Fint å vite at de ikke bare er meg som er litt lei nå.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...