MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Ser du noe jobb muligheter på meg snart?=) Ser du hvorfor jeg er så kjempe utslitt? Kan du se hvordan graviditeten går når jeg blir gravid? Og om jeg klarer og jobbe di 6 av 10 mnd (er vikar) ? Vil vi klare oss økonomisk? f:22-05-89 han:06-03-86 Håper på svar og tusen takk!
Mamalari Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Får opp jobbmuligheter i løpet av høsten, og at du vil klare og jobbe 6av 10mnd. Får ikke opp noen økonomiske problemer. Kan i perioder være lurt og prioritere. Med en gang jeg så på deg kom 'jernlageret' opp. Kan være at det er litt lavt. Nå er ikke jeg lege, så kan være lurt og kanskje ta en tur og finne ut av det. Var bare det første som dukket opp. Liker ikke og gå inn på hvordan graviditet vil gå. Håper det går greit. Men føler ikke noe negativt nå
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Okey, tuusen takk:D Høres veldig bra ut;) Har vært hos lege og tatt basse blodprøver og alt mulig men alt er bare bra med meg..hehehe! Men føler meg skikkelig utslitt så det holder for tiden, men da får dt bare gå=) Takktakk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå