1 høne i haneflokken-født Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 finnes de der? er det rimeligere enn i norge? hvor i sverige?
mammatil4gull Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 hei min mann er svensk så vi er mye i sverige ... de finnes i sverige ja men ikke rett ved grensen.-... vet ikke hvor i sverige du hadde tenkt deg men polarn o.prylet har egene hjemme sider hovr det sikkert står oppgitt forhandlere å ... noe billigere er det samt at en får valuttan ... nå er det jo å sommar rea så da kan en spare mye penger med salg på ca 30 % av prisen i sek .... ved det er po.p i karlstad men helt sikkert noe nermere grensa en dette.. selv er det oppsALA det går i her ... da jeg har fam her da ... skal ditt til uka tenkte jeg å handle til ungene ...
mammatil4gull Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 http://www.polarnopyret.se/Pages/FlashPresentationPage.aspx?id=102 web siden dems
Kåre Moradi Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Det vil jeg tro, siden det er en svensk kjede:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå