olebrum30_05&09&13 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 min første mensdag var 11 juni. Eggløsningen var rundt onsdag 25 juni. Jeg og sambo hadde samleie søndagskveld 22 juni. Nå idag er jeg helt sliten i magen. Rett og slett vondt nederst i magen.. kan ikke teste før over en uke til , men kan det være noe på gang eller begynner jeg bare å bli syk? blir jo helt utålmodig her..
Dotten Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 He, he. Vanskelig å si. Kan være så mye rart. Tror du bare bør smøre deg inn med litt tålmodighetskrem og vente ei ukes tid før du tester! Lykke til
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det er som å høre meg. Fikk tr 11 juni, og hadde sex annenhver dag frem til søn 22 juni. Hadde ikke sex etter dette av ulike grunner. Har i det siste hatt korte sykluser på 26 dager. Men så til poenget..jeg er også skikkelig støl i magen, har hatt kramper og mensmurringer en uke nå. Ganske vondt faktisk. Har aldri hatt det slik før, pleier ikke å ha det slik før tr kommer. Dessuten kommer mensmurringene mine vanligvis mye senere. Spennende dette. Men kan også være falsk alarm:( Det gjenstår bare å se for oss. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå