Gå til innhold

Dere med flaskebarn..Morsmelkerstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med morsmelkerstatningen når dere skal ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan enten ha med varmt vann på termos og pulver i en boks, eller man kan ha med sånne ferdigblandede kartonger og få tak i varmt vann der man er. Noen blander melken ferdig på flasken og har den i en "flaskevarmer" også, men det er ikke anbefalt at melken lages mer enn 1 time før den skal drikkes.

Skrevet

Jeg har kokt vann i flaska og pulver i boks..Varmer vannet i micro og har pulver i....Det er som regel alltid en micro å få låne...

Skrevet

Okei, så det går fint å varme opp vannet i microen? etter det er kokt selvsagt.. Helt nytt for meg dette her..Ammingen fungerer ikke lenger:-(

Skrevet

Hei utussetrollet.

jeg blandet alltid melken ferdig før, og hadde med meg flaska, men var da avhengi av å få den i et kjøleskap, nå har jeg det kokte vannet i flaska, og pulver i en boks, så er det bare å varme vannet i en micro, eller du kan ha nykokt vann på flaska, om det da er noen timer til småen skal ha mat er den som regel grei temp på vannet...

Skrevet

Vi har bare med slike ferdige kartonger på 200 ml (500 ml på Nan2). Koster endel, men er greit når det bare er av og til.

Skrevet

Har med kokt avkjølt vann på flaske og ferdig oppmålt pulver på små urinprøveglass (de har perfekt størrelse).

Dersom det er micro eller vannkoker der vi skal bruker vi dette til å lunke vannet. Er jeg usikker tar jeg med en termos med kokt, varmt vann.

Skrevet

En flaske kaldt kokt vann

En termos med varmt kokt vann

Avent pulverdispenser (100 ganger smartere enn urinprøveglass)

Man får i fingrene hvor mye kaldt og varmt vann som skal til før det blir perfekt.... :-D Enklere blir det ikke spør du meg. Jeg tar ikke sjansen på at det er mikro overalt..

Skrevet

ferdigblandet nan i de små kartongene:) De står i romtemperatur, og min lille drikker det sånn. Trenger ikke varme det ei gang. Superenkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...