sjara Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har fire dager igjen til termin. Våknet i morges kl 07 av mensenmurringer, som tok seg opp litt i styrke. De var likevel ikke så sterke som de mensensmertene jeg har hatt til vanlig (har vært plaget av ganske sterke mensensmerter som har vært behandlet av zoneterapeut, osv). Tenkte at dette kanskje var begynnelsen på noe. Lå i en time i sengen. Murringene ga seg ikke og strålte ned i lysken og lårene, samtidig som jeg hadde stikkinger. Det slapp ikke heller, så var en time i strekk. Da jeg reiste meg opp for å gå på do gikk det bort, så var nok kanskje kynnere bare???
Chris&Alex♂♂ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 tja ikke lett å si. jeg er i uke 36 i morgen og har hatt mye vondter den siste tiden. mensmerter, vonde kynnere, slim, rielignende smerter osv. men jeg var sånn to uker før jeg fødte sist så tror ikke jeg skal føde i morgen for det. men jeg kan skjønne hvis du ble skuffet fordi det stoppet, du er jo på overtid. jeg vil helst ikke føde riktig ennå. men hvem vet det er jo mulig det er begynnelsen på noe? at det begynner å modne seg og åpner segh opp. det kan jo ta tid innimellom så det er jo mange som går noen dager eller uker som meg da med sånne smerter. men får håpe for din skyld at det starter snart da=)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Mine rier med førsta startet som mens murringer som ilte nedover lårene, tok maaaaaaaaaangen timer før riene tok seg ordentlig opp så kan jo være det er noe som skjer.. Har også de siste dagene hatt litt svake mens lignendes smerter men kun på venstre side og jeg har kjent det litt bak i ryggen også men stopper like fort opp som det begynner.. Har 17 dager igjen til termin jeg da..
sjara Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg får krysse fingrene for at noe er i gjære om ikke så alt for mange dagene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå