Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 I dag sendte eg jenta mi i barnehagen med truse for første gang. Det er berre to veker til sommarferie og eg var tenkt å vente til då, men ho blir så sinna når vi prøver å ta bleie på henne. Ho har vore tørr om natta lenge, men først for eit par dagar sidan slutta vi med nattbleia og har i dei siste to mnd stort sett alltid gått utan bleie heime. Sa til dei i barnehagen at dei får berre ta bleie på henne dersom ho tissar på seg (håper det ikkje blir bæsj i trusa...). Har ikkje så store forhåpningar, for ho er ikkje så flink til å seie ifrå i barnehagen, men eg hadde berre ikkje hjarte til å ta på henne bleie i dag tidleg.
Kjærringa mot strømmen Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 husker den tida med førstemann:) alltid like spenende om hun hadde på seg samme klærne når jeg henta. vi måtte begynne med bleier igjen en periode, fordi hun ikke stolte på barnehage personalet, til å hjelpe henne på do. Måtte ha avtale med en person som hjalp henne. Lykke til. Det blir en annen hverdag.
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Så stolt mamma! Det gjekk heilt fint, ho både tissa og bæsja på potta i bhg. Endeleg tok dei henne seriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå