Gå til innhold

20 mnd og truse i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sendte eg jenta mi i barnehagen med truse for første gang. Det er berre to veker til sommarferie og eg var tenkt å vente til då, men ho blir så sinna når vi prøver å ta bleie på henne. Ho har vore tørr om natta lenge, men først for eit par dagar sidan slutta vi med nattbleia og har i dei siste to mnd stort sett alltid gått utan bleie heime.

Sa til dei i barnehagen at dei får berre ta bleie på henne dersom ho tissar på seg (håper det ikkje blir bæsj i trusa...). Har ikkje så store forhåpningar, for ho er ikkje så flink til å seie ifrå i barnehagen, men eg hadde berre ikkje hjarte til å ta på henne bleie i dag tidleg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker den tida med førstemann:) alltid like spenende om hun hadde på seg samme klærne når jeg henta. vi måtte begynne med bleier igjen en periode, fordi hun ikke stolte på barnehage personalet, til å hjelpe henne på do. Måtte ha avtale med en person som hjalp henne.

Lykke til. Det blir en annen hverdag.

Skrevet

Så stolt mamma! Det gjekk heilt fint, ho både tissa og bæsja på potta i bhg. Endeleg tok dei henne seriøst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...