Gå til innhold

Hva med vannsklier??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo hørt at man ikke skal kjøre karuseller når man er gravid, men hva med vannsklier, hva kan være farlig med det.

 

Er det farlig, er 12 uker på vei så er jo ikke farlig å bade for det er jo bare på sluten av svangerskapet.

 

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg var på badeland med nr. 1 da jeg var over halvveis med nr 2. Holdt meg unna de aller største skliene. Hadde det kjempegøy.

Det var mange som stirret og alt vannet for ut av sklia nede i bunn.

2 menner stod og himlet meg øynene og kommenterte "Her er det jammen ikke lett å se om vannet går". Er kort i livet så magen var rimelig stor.

Bruk fornuft og vær litt forsiktig. Du behøver ikke akkurat ta den største rutsjebanen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...