prins06+2til Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har jo hørt at man ikke skal kjøre karuseller når man er gravid, men hva med vannsklier, hva kan være farlig med det. Er det farlig, er 12 uker på vei så er jo ikke farlig å bade for det er jo bare på sluten av svangerskapet. Noen som vet??
Pip! Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei, Jeg var på badeland med nr. 1 da jeg var over halvveis med nr 2. Holdt meg unna de aller største skliene. Hadde det kjempegøy. Det var mange som stirret og alt vannet for ut av sklia nede i bunn. 2 menner stod og himlet meg øynene og kommenterte "Her er det jammen ikke lett å se om vannet går". Er kort i livet så magen var rimelig stor. Bruk fornuft og vær litt forsiktig. Du behøver ikke akkurat ta den største rutsjebanen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå