Gå til innhold

tør ikke å ta gravidtetstest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ubeskyttet samleie rett etter mensen var ferdig, men nå har jeg sånn ekkel metallisk smak i munnen, og jeg er så utrolig trøtt hele tiden, og har kjempevondt i puppene , skulle fått mensen idag men har ikke fått... tør virkelig ikke å ta graviditetstest :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to..

Vi hadde ubeskyttet sex ganske midt i eggløsningen. Men vi ble avbrutt, så det gikk ikke for han.. Så det ble vel en "hoppe av i svingen" greie.. (nå gjør det ingenting om jeg er gravid da)..

Jeg skulle hatt mensen i går.. Hadde bittelitt menssmerter på fredagen, etter det har dem forsvunnet helt.. Pleier å ha menssmerter flere dager i forveien.. Jeg har ingen spesielle symptomer, annet enn at jeg er veldig trøtt.. Men det kan skyldes så mangt..

Lykke til da=)

Skrevet

Hehe. Har du tenkt på at hvis du er gravid vil du være det uansett om du tar en test eller ikke:) Er jo ikke testen som bestemmer det.

Forstår at du er redd for og vite sannheten, men blir jo ikke noe bedre av og utsette det.

Skrevet

Er jo bare å hoppe i det det! Frykten alene kan utsette mensen, og bekymrinen lenge! Jeg gikk og bekymret meg 14 dager over tia en gang, så tok jeg en test til slutt. Det var negativ, og vips der kom den dagen etter.

Skrevet

Du er nok like gravid/ikke gravid om du tar testen eller ikke, like greit å ta den da, så kan du gjøre noe med det hvis det er det du vil da selvfølgelig?

Skrevet

Jeg fikk like etter jeg skrev innlegget mensen, trodde jeg, var litt lysrosa utflod men så ikke noe mer idag, har bare fått spotting de gangene jeg var gravid, ikke når jeg skal ha mensen, men venter til imorgen og ser ihvertfall.. Brystene mine er veldig opphovnet nå, så regner med mensen er rett rundt hjørnet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...