Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig spørsmål egentlig, men jeg lurer nå...

Fredag formiddag oppdaget jeg el-slim, meeeen jeg kunne ikke finne mer hverken senere den dagen eller dagen etter. Hadde ikke sex før lørdags morgen...

Tror dere at jeg kan ha truffet likevel? I dag kjenner jeg små stikninger i livmoren, men det er jo egentlig alt for tidlig å kjenne noe i det hele tatt OM jeg hadde el i helgen. Litt kjipt om det skal være så lite el-slim at vi ikke rekker å ha sex før det er over en gang! :-( Har ikke stabile sykluser, så jeg kan ikke belage meg på spesielle dager heller... Og med temping, er det ikke slik at tempen endrer seg etter el? Da hjelper jo ikke det heller på timingen...

Hva tror dere damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El-slimet kommer før eggløsningen.

Jeg har el-slim flere dager før postiv el-test og før egget slipper. Vil tro dere har en sjanse til å ha truffet...

Nå er ikke jeg noen ekspert men jeg trodde el-slim varte lenger på de som merker det enn bare en halv dag.

Lykke til uansett:)

Skrevet

Sist gang så merket jeg el-slim og så hadde vi sex bare en time etterpå, da klaffet det, men fikk en SA... Jeg sjekket ikke etter el-slim dagen etter, siden jeg regnet med at der ville være sæd som kom ut igjen... Dermed vet jeg ikke hvor lenge det varte hos meg sist...

Får krysse fingrene for at noe kan ha klaffet, men skal prøve å ikke være så optimistisk. Spørs om jeg klarer det da!

Skrevet

Ja hvem vet. Håper det klaffet da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...