Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 .. hadde i så fall vært hyggelig og hatt noen som man kan dele råd og erfaringer med!
madde på pergo Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei:) Jeg har gått på provera og pergo denne mnd! Hadde EL i helgen, så nå krysser jeg fingrene! Hvor langt har du kommet? Startet på Provera nå eller?
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg er på 3.dagen i dag med provera.. er kjempespent! Men det er med litt skrekkblandet fryd dette her.. vi fikk tre måneder av gynologen, hvis ikke blir vi sendt på riksen! Håper virkelig at det klaffer med pergo'en, altså! Er det første gangen du går på dette?
madde på pergo Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Spennende da:) Ja, det er første gang jeg går på pergo... Fikk blødning dagen før siste proverapille og begynnte rett på pergoen! Har hatt en del bivirkninger, men ikke så mye som jeg først hadde forestilt meg! Heldigvis! Hehe... Får håpe dette funker for oss begge to da! Holder for min del på å bli gal av dette her!!! Tenker på dette 24 timer i døgnet!!! Fikk positiv EL test på Fredag, så håper det har klaffet nå! Hold meg oppdatert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå