*Lissi* Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Neste mnd. Da er jeg 32 uker på vei. Aner ikke hva jeg skal ha på meg. Ikke er det noen butikker som selger gravid klær her heller. Bor ikke så langt ifra Bergen da, så kan dra dit. Eventuelt bestille på nettet. Noen som har erfaring med det? Og hva kan en nesten høygravid gå med i bryllup? Vil gjerne ha noe litt behagelig på meg da....
maria isabell Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 svart bukse og de selger mangen fine vide topper i alle butikker:) mamma kjolene de selger er ikke noe pene,har selv vert i to brylluper i sommer..første bryllup kjøpte eg en selskapskjole med høyt liv og snøring, andre brullupet en svart bukse og en kjempesøt topp i rosa...så var det mitt eget bryllup..kjole med snøring og høyt liv:) husk: gå i vanlige butikker og se,du kan finne mye fint som passer:)
trollmor & trollungene Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Krappe.no har mange fine kjoler til gravide
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Butikkene er fulle av kjoler som ikke er mammakjoler som kan brukes av gravide. Vi ganske så heldig med moten i sommer. Mange kjoler nå har høyt liv. Har fått mye skryt for kjolene mine som er kjøpt i de store kjedebutikkene. Har selv vært i mange selskaper, men merker at skoene faktisk er det viktigste valget. De MÅ være behagelige!! Så faktisk noen kjempe fine/søte kjoler på Oasis (i de største størrelsene vel å merke) som satt som et skudd (i uke 32 var jeg + 14 kg, så ingen sylfide lenger..) Lykke til i kjolejakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå