Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern min er blitt tilbudt 1ukes gratis tur til Malaga i Spania 20.sept gjennom jobben. (reisen er gratis, resten må de betale selv) Det skal være med 2 til fra firma hans, som er ungkarer og veldig glad i drikke. (vet da at han også tar inn på lik linje med dem)

Jeg har termin 22.august. Sist gikk jeg 12 dager over. Uansett så vil babyn være bare ca 1mnd da, å dattra vi har er 2,5år og veldig aktiv.

Jeg har spurt han i snart 1år om han vil bli med på sydentur, men han har bare sagt sånn "kanskje" eller "har ikke fri" eller "det går så mye penger" Har rett og slett virket som han ikke hadde noe lyst på Sydentur.

Men nå tenker han altså seriøst på å reise til Syden uten oss, 1mnd etter at vi har blitt 2barnsforeldre, med enda dårligere råd enn vi hadde tidligere da jeg spurte han.

Jeg sa til han da han fortalte meg om tilbudet, at han må bestemme selv. Men at jeg vil bli veldig skuffet om han drar, og at det ikke er sikkert det er samme lås i døra når han kommer hjem.

Syns dere jeg overreagere? Er jo veldig hormonell for stunda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes absolutt ikke du overreagerer! Hadde ikke blitt litt aktuelt en gang her i gården! da hadde tingene hans stått på trappen når han kom hjem igjen hvertfall! forstår ikke at han har lyst å reise fra dere så tidlig engang jeg.. det der hadde aldri mannen min funnet på! Å hadde han gjort det hadde han hvertfall respektert det når jeg hadde sagt at det var for tidlig og at jeg trengte han her hjemme. Håper alt ordner seg:) vis han svarene du får her!:)

Skrevet

Jeg hadde ikke godkjent det og håper min aldri finner på å skulle dra slik. En annen ting om babyen var eldre og at dere hadde hatt en tur bare dere først.

Hva er det med menn og dere iver til å fylle så med gutta når vi og barna trenger dem som mest? Tenk hvis det hadde vært motsatt.... "kjære, jeg drar på jentetur til Ibiza en måned etter fødselen, jeg kjenner jeg trenger en fyllekule nå..... Du klarer deg vel alene med barna en uke?".... da hadde vel barnevernet stått på døra dagen etter....

Skrevet

nei du overreagerer ikke! foreslå heller en familietur senere på året hvis han vil til syden. jeg mener at mennene skal få komme seg ltt ut de og, på linje med mor. jeg må nesten tvinge mi mann ut på skogstur med gutta. det er bare 1/2 dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...