HH72 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Prøver igjen, null respons på Skravle. Skal til Oslo en tur i ferien og trenger noen tips
Trollkatt Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Blant andre Den Kule Mage på Grünerløkka og Svangerskapet på Majorstua. Jeg synes for øvrig de butikkene er for dyre til at jeg gidder å handle klær der som jeg bare skal bruke noen mnd. Jeg kjøper konsekvent "vanlige" klær, som kan brukes når jeg ikke er gravid også. Både Indiska, Only og Vero Moda har masse bukser med strikk i livet, som kan legges under magen. Bik Bok og Only har lange topper som går fint over en stor gravidmage, og som kan brukes etter svangerskapet også. Det er genialt, spør du meg
Lemonia Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Av kjedebutikkene er det kun H&M som har mammaklær lenger. I tillegg til de nevnt over her kan jeg tipse om Ni Måner på Sandvika Storsenter. Ikke akkurat i Oslo, men bare en kjapp kjøretur/togtur ut.
høstspenning Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Det er gravidklær på Lindex i Karl Johan og på H&M på Oslo City. Størst utvalg på H&M. I tillegg så er det en butikk som selger brukte mammaklær på Jar i Bærum. Den ligger rett ved trikkestoppet på Jar. Sjekk www.magen.no for åpningstider, kart osv. God tur til Oslo!
Tredjemann på vei! Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Også har de en del på Polarn o pyret. De har butikk i Bogstadveien og Steen og strøm. Der er det masse fine barneklær også!
Maya:-) Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Svangerskapet på Majorstuen anbefaller jeg på det varmeste. De har mye bedre utvalg (etter min mening) enn både Ni Måner i Sandvika og Den Kule Mage på Glasmagasinet. Jeg har ikke vært på Den Kule Mage på Grünerløkka så vet ikke hvordan utvalget er der. Jeg har slitt veldig med å finne klær jeg synes er fine og til en grei pris, men på Svangerskapet fant jeg masse og syntes ikke det var skrekkelig dyrt heller. Kjøpte sommerkjole til 300kr, men du får jo også en "liten" topp til 2000kr så det er vel noe for en hver smak og lommebok skulle jeg tro. Lykke til med shoppingen!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Kan skrive under på det med Svangerskapet på Majorstuen. Utroig hyggelig betjening og suverent utvalg. Ligger i samme gata som McDonalds, bare 100 meter lenger opp på samme side av gata. Litt dyrere for bukser enn på H&M, men jeg syns buksene på H&M (og lignende) har udugelig passform, så for meg var ikke det noe alternativ!! Den kule mage på Grünerløkka skal visst bort etterhvert, så det skal være bedre utvalg på den som ligger på Glasmagasinet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå