Gå til innhold

Please se hit litt :o)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 4 mnd.og 1 uke... Jeg har beynnt m litt grøt,og middag til han.. Han får ca 3-4 tskjer middag om førmiddagen,og noen tskjer grøt om kvelden... Han fikk velling før e begynnte m litt tykkere grøt,og han tåler dette bra... Men d jeg lurt på er..... Hvordan gir dere,og hvor mye gir dere???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middag var vel litt tidlig,syns jeg da....

Gir 2-3 ts nå i ca 2 uker,øker på samtidig somjeg ser magen tar det bra.

etter hvert kan man øke til full porsjon.

men det er viktig at man ikke går for fort frem.

tarmene er fremdeles umodene og alt er en tilvendingssak.

Min gutt får grøt engang per dag,velling og litt fruktmos.../ sviskemos(for magen)

Middag får han ikke før han nærmerer seg 6 mnd`er.

Skrevet

Fruktmos er d frukt???? D er grøt for nybegynner også da,er 2 smaker fra 4 mnd.som en kan starte forsiktig med.

Skrevet

Fruktmos kan du kjøpe som ferdigpakker fra 4 mnd`er eller lage selv:=)

Jeg bruker glutenfri grøt pga allergi,så jeg har ikke peiling på vanlige merker.

Skrevet

Hei hei.

Jenta mi er 4 mnd ogsä. Hun fär litt gröt ca 12.00 og för hun legger seg ca. 18.00 Hun liker ikke alt for tykk konsistens. Hun spiser tilsammen ca 8-10 normale teskjeer. Hvordan vi gir: De förste 3-4 skjeene gär greit ä bare gi med skje. De siste skjeene mä hun sutte pä fingrene sine eller mine sammen med gröten. Etter hun har spist fär hun vann pä formidagen, og fenikkelte pä kvelden (mot eventuelt hard mage). Middag vil vi vente med til hun er eldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...