Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi har vunnet tur til tyskland med color fantasy... gubben skulle ta på seg ansvaret og bestille, og jeg har minnet han på dette nå i 3 uker. Idag dro han på jobb, uten og ta med denne "koden" vi har fått.. Jeg sendte han den på sms, og skrev "ring nå". Da først ringte han...eneste ledige de har, er nå til onsdag!!!! Og vi ville dra neste uke.... FAEN!!!! Så mye for 2 netter uten barn! Og ikke vil han bruke penger på en by-ferie heller, for vi har jo ikke rååååååååd!!!! Neei, mye viktigere med det kameraet han kjøpte til 8000 kr!!! DRITTMANN!!!!!! De 2 turene vi har vært på, har jeg MAST om å dra på. Siste turen betalte jeg alt av også, fordi han ikke hadde penger... åååå, hvorfor kan han ikke bare ha LYST til og dra med meg på tur da????? sånn, da fikk jeg blåst ut... takk!
Mockanin Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Fordi menn ikke forstår at det er godt å komme litt bort fra hjemmet og oppleve noe nytt.
Blue Lady Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Så frustrerende for deg! Skjønner godt du er irritert over at han har kjøpt nytt kamera når dere kanskje ikke hadde råd. Men tror jeg ville tatt ansvaret selv for å bestille denne turen...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Nettopp mockanin!! Det er der det ligger... hu hei, heller tilbringe ferien OPPÅ svigers! JEY! Blue Lady, ja det skulle jeg gjerne gjort! MEN, du skjønner det at min kjære mann har jo ikke engang klart og ta en avgjørelse på hvilke dager vi skulle reise! Turen er på 2 døgn, og jeg har spurt maaaaaange ganger hvilken dag vi skulle dra.. men har han gitt et svar? NEI! Åååå, håpløst!! ja, det kameraet var viktig det! Han leita og styra, skulle tom kjøre 20 mil for å kjøpe det!!!!! Men og finne en billig by-tur, nei det klarer han ikke! for meg betyr det at han ikke VIL (kall meg rar, men engasjementet hans er ikke akkurat til og ta og føle på). Han MÅTTE ha det kameraet, noe som resulterte i at JEG måtte betale dyrlegetime (som jeg bestillte, tok med bikkja til, henta osv osv) fordi han hadde gått altfor lenge uten og få en tannrens.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ; jeg blir så sint!!! Det er ikke MIN hund, men det tar jeg ansvar for.... Faen, kjenner jeg er sur enda.... jaja, det går vel over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå