mamarama og lille banan Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 jeg var til jordmor i dag, og fikk høre hjertelyden for første gang jeg går og står mye i jobben, så hun anbefalte meg å bruke støttestrømper. hvor har dere kjøpt dette? jeg fant støttestrømper på boots nettapotek, og de kostet nesten 200 kr. paret!! noen tips til hvor jeg kan kjøpe rimelige støttestrømper for gravIde?
lykketreff:-) Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Støttestrømper er svindyre! Akkurat nå har Vitus Apotek tilbud på Jobst støttestrømper; nedsatt fra ca 180 kr til ca 130kr. Jeg er kjempefornøyd med dem og bruker dem hver dag. (Husk at du må vaske støttestrømper uten skyllemiddel for å unngå at de blir slappe i strikken. Greit å få dem til å vare så lenge som mulig så dyre som de er).
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 200 kroner ER rimelige støttestrømper... Jeg har kjøpt et par-tre av de på apoteket til 200-300, samt et "skikkelig" par fra bandasjist... de kostet 700, og var av de billigste der... Trengte noen med åpen tå, og det hadde de bare der. Men for meg er det verdt det, for jeg har i utgangspunktet veldig dårlige vener, og nå som jeg er gravid kan jeg ikke gå uten støttestrømper..
nilk+c,") Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 De har noen på Lindex også... Er vel kanskje litt billigere der, men det spørs om kvaliteten er like god som apoteket sine.. Jeg likte dem godt jeg, altså..
mamarama og lille banan Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 hmm, vet du hva de på Lindex koster?
nilk+c,") Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Det husker jeg dessverre ikke... Men jeg regner med de ikke koster MER enn de på apoteket ihvertfall. 129,- eller noe sånt sikkert.. Pleier ikke være så dyrt der. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå