Gå til innhold

Sonen og frokostquiz= pengeutpressing.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri ringt elr sendt mld dit selv. Ser jo at de krever penger ut av folk. Ser prisene nederst, og de stakkars 14 åringene f.eks bruke jo hele korte sitt. På bare tull! Syns det er rart det er lov!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat hvordan "presses" noen til å benytte seg av tjenestene deres?

Skrevet

Er et vedlig press på at DU må sende inn ditt og datt.. Hvertfall på mess. Der sier dem at du er dum som ikke får til skikkelige lette oppgaver.. skjønner at faktisk at folk sender inn.. hvertfall vis dem kommer hjem fulle fra byen og ser på.. (i helgene altså)

Skrevet

A fool and his money are soon parted. Litt ansvar for seg selv og økonomien sin må folk kunne ta, selv fjortiser.

Skrevet

Enig med ->>-.

Og for mindreårige som ikke klarer og ta ansvar for seg selv, der bør foreldrene komme inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...