Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Aldri ringt elr sendt mld dit selv. Ser jo at de krever penger ut av folk. Ser prisene nederst, og de stakkars 14 åringene f.eks bruke jo hele korte sitt. På bare tull! Syns det er rart det er lov!
Gjest ->>- Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Akkurat hvordan "presses" noen til å benytte seg av tjenestene deres?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Er et vedlig press på at DU må sende inn ditt og datt.. Hvertfall på mess. Der sier dem at du er dum som ikke får til skikkelige lette oppgaver.. skjønner at faktisk at folk sender inn.. hvertfall vis dem kommer hjem fulle fra byen og ser på.. (i helgene altså)
Gjest ->>- Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 A fool and his money are soon parted. Litt ansvar for seg selv og økonomien sin må folk kunne ta, selv fjortiser.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Enig med ->>-. Og for mindreårige som ikke klarer og ta ansvar for seg selv, der bør foreldrene komme inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå