Gå til innhold

Tvillingvogn/søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med to tette har noen å anbefale?

Vår gutt er 16 måneder når han blir storebror, og vi trenger en vogn hvor han feks kan sitte og lillesøster samtidig sove.

Er det noen som også kan si noe om hvor mye de brukte en slik vogn? Vi lurer på om vi bare skal kjøpe en billig brukt på finn eller om vi bør legge litt mer penger i den. Det blir jo kun til og fra barnehage og sånt tenker jeg, ellers har de jo hver sin vogn. Eller kommer vi til å bruke den mer enn jeg tror??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Carena (tror jeg...) på Baby Shop. Kosta 2000 kr inkludert softbag. Ryggen kan legges helt ned på den ene siden, så babyen kan ligge i bagen ved siden av den større, som kan sitte helt oppreist. Vogna er helt grei til og fra barnehagen osv, men det er litt slitsomt at framhjulet ikke svinger. Ellers er jeg fornøyd med den, den har håndbrems og er ikke spesielt tung å trille. Tar ikke enorm plass i bilen heller.

Med tanke på hvor mye vi har brukt den og hvor fin den fremdeles er, er jo denne vognen kjempebillig. finnes i forskjellige farger og.

Skrevet

hei jeg har køpt carena dobbel swing jeg har en på 21 månder når den andre kjem..kommer i masse fine farger..har sett forskjellige prier på den varierer men jeg kjøpte den i barnas butikk der kosetet den 4700 da er det hard bagg med som babyen kan ligge i å storebror kan sitte siden av baggen til den minste er vendt mot deg å han store kan sitte framover...vogna er lett å klappe sammen tar ikke så stor plass...å den har store gode sving hjul forran som kan låses selvfølgelig viss en vi det..

Skrevet

Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke vognen mye, og ca. i 2 år, og i tillegg er jeg veldig interessert i vogner så jeg har lagt en del penger i det. Har kjøpt en OTH urban jungle med 1 babybag . Har denne vogna i singelvogn også og er veldig fornøyd. Vanskelig å råde deg til noe for vi har kanskje veldig forskjellige behov, interesser og hverdag. Men en 3-hjuling uten svingbart hjult hadde jeg aldri kjøpt. Skulle jeg hatt en billig vogn hadde jeg valgt en GT safari (med svingbart forhjul) med softbag til babyen.

Skrevet

billig..barnas hus 2000:) men ikke så praktisk, ungene sitter vedsiden av hverandre..ikke gøy når en skal ta buss eller shoppe:) ted og phil..lett vogn, 7-8 tusen...ungene sitter bak hverandre,mangen muligheter....se på stor refleks butikk eller barnas hus:) du kan ha enkelt vogn og bære babyen i sjal også:) gå innpå tett inntil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...