Gå til innhold

JEG BLØR!!!


monika :)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø sent lørdag. va på legevakten i går, der sa legen at dette er gammelt blod!?! syns jeg blør sååå mye jeg. skal på ullevål i morgen og da egner jeg med at de kommer til å si at jeg ikke er gravid lenger.. noen som har opplevd liknende? og hvordan har det gått? vervøs jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det helt med ro, det er absolutt ikke sikkert at noe er galt :-) Både en kollega av meg og jeg selv blødde i forrige svangerskap. Kollegaen min blødde masse ved et par anledninger og jeg blødde ikke mye men ofte ;-) Jeg tror jeg begynte i uke elleve og holdt på fram og tilbake i tre måneder! Småblødninger med påfølgende brun utflod i tre fire dager etterpå. Vi fikk begge flotte friske unger! Ingen av oss hadde smerter i magen når det pågikk, men jeg kjente litt murringer ned i låra. Det kan godt være pga nærvøsitet også ;-)

Krev ultralyd, så slipper du å gå og være nærvøs.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar. er innmari nervøs før morgendagen. i går var jeg jo fortsatt gravid og det var bare gammelt blod.. spennende å se i morgen om det er et lite hjerte som banker eller om det ikke er noe som helst der. krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør også... siden fredag. Da med masse blod og smerter. Blør mindre i dag, men fikk beskjed om å ta det med ro noen dager. Og høyst sansynlig var det en spontan abort på gang mente dokoren i tlf. Nå sitter jeg bare å venter på de store smertene. Samtidig som jeg ser her på siden at andre har blødd og enda født friske babyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør også- har småblødd i snart 2 uker. Ikke vondt og ikke mye. Føler meg fortsatt gravid, men forstår ikke hvorfor jeg blør... Skal på privat UL i morgen. Innstiller meg på at det ikke er noe liv der inne.... Gruer meg,men skal bli godt å bli kvitt tvilen og redslen. Gruer meg til hvert dobesøk....Håper jo, men begynner jo å tvile nå... Vi er visst mange i samme båt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg gravid... kvalm og svimmel. men veldig usikker. Fikk klar beskjed om at det var helt klart noe galt når man blødde i et svangerskap.Trodde en tlf til en doktor skulle hjelpe på, men ble bare mer redd og frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt i mitt forrige svangerskap og har en gutt. Men gangen før det gikk det gale da jeg blødde, hadde ikke vondt da heller. Mista i uke 7. Så er veldig, veldig usikker. Glad for å få et svar i morgen,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg får ehlt vondt når jeg leser om dere... selvfølgelig kan det gå bra, men mine erfaringer har vert at det ikke gjor det..

første gangen blødde jeg mørkt blod og det var en ma så jeg måtte ta utskrapning.. andre gangen blødde jeg friskt og fitt etterhvert takvise sterke mens smerter så da kom det ut selv..

ikke meininga og skremme dere men jeg vet hvos usikker man blir.. dra på legevakten og forlang ultralyd men en gang...

nå er jeg gravid for 3 gang(på under 1 år) og nå får jeg ekstra oppfølging fra sykehuset og var på tidlig ul i uke 7+1.. skal tilbake også i uke 14.. ville helst før men da var legen min på ferie ;)

lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningene jeg fikk fredag har sluttet sammen med smertene. Aner ikke om det er noe liv inni meg.... satser på kroppen ordner opp hvis det skulle være dødt.

 

Det er neimen ikke greit å være gravid.... for så kanskje ikke være gravid lenger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...