Gullungene mine Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Noen som har noen steder å anbefale i Tr.heim??? Skal på privat i uke 12. Vet av Medicus (www.fertilitetsklinikken.no), men vet dere av flere steder?
*<3..Zen..<3* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Var selv på Aleris ved solsiden. Kostet ca 800,- ;D
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 har vært både på medicus og aleris. betalte 900 på aleris og 750 på medicus.....synes medicus var best..
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg var på elvehavna medisinske senter, og betalte kun 95 kr for ultralyd og bilde! (95 kr ja) Var kjempekos, hun tok seg god tid og forklarte og vi fikk se fra alle vinkler Hørt rykte om at man må ha vært dær tidligere for å få ul der, men du kan alltids ringe å høre! Lykke til
Sola mi:) Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Men er Elvehavna medisinske senter privat da? Trudde det var offentlig legesenter, der man trenger henvisning fra lege for å komme inn?? Jeg var der på tidlig ul, men med henvisning fra fastlege og fikk beskjed om at jeg som "privatperson" ikke fikk bestilt time selv.. ?!
mamarama og lille banan Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 slenger meg på og spør om 3d-ul her jeg hvor har dere tatt det (i trondheim), hvor mye kostet det, og når tok dere det? er det lang ventetid?
AO3 Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Medicus er de eneste som har 3D i Trondheim. For en 3-4 uker siden hoerte jeg at de var fullbooket til langt ut i september... :S
Snupsi :-) Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har fått meg time i slutten av september. Er nå 15 uker på vei, ringte vel og bestilte time for 5-6 uker siden. Trodde jeg var kjempetidlig ute,men nei...:-) Forsto det sånn at hun som tar 3D ultralyd kun er der hver tirsdag og har fire konsultasjoner eller noe sånt hver gang,så det skal jo ikke så mye til for å fylle opp listene. Anbefaler og være tidlig ute. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå