tøffereentoget Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hvor lang tid tar det å kjøre med bil fra Hirtshals til Legoland?
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 dit skal vi ogsaa! Drar med baaten fra Kristiansand til Hirtshals 1.august :-) Naar drar dere da? Skal bo i Billund.
tøffereentoget Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Vi holder på å bestille, har ikke helt bestemt hvor vil skal bo. Drar i slutten av juli vi da, fra Larvik. Er jo så mye bedre å dra til Danmark nå med den nye båten! :-) God tur til dere! Vi gleder oss, har ikke vært i Legoland siden jeg var liten, så det blir stas for både store og små.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Mener det tar mer enn 2.5 timer..... Ca 1.5 time til Der jeg bor, også ca to mier videre til Vejle, og derfra ca 20 min til Billund? Mulig jeg tar i litt nå, men mener det tar iallefall 3-4 timer. Kan sjekke med noen venner, de kjører der ganske ofte?
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 takk for det :-) God tur til dere oxo! Vi har aldri vaert der foer, saa det skal bli spennende :-)
stinky-monkey Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 vi har foresten faatt bekjed om at det tar 3.5 time aa kjoere dit.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Hvis man går inn på linken jeg la med lenger oppe her,går på ruteplanleggeren, legger inn Hirtshals i fra feltet og Legoland i til feltet så får man opp 2 timer og 33 min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå