balsam Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 har prøvd å ringe legen siden kl halv 9!! men det er bare tull!!! kommer ikke gjennom, og når jeg endelig kommer gjennom svarer de ikke!!!! GRRRRRR!!!!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Uffda - det er noe hersk altså!! Bor du langt unna da, eller kan du kanskje stikke innom?
Kaffemocca Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Sånn er det her også, ringte i tre(!) timer en gang før de svarte, små irriterende i grunnen...
balsam Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 har tidligere fått beskjed om at hvis man skal ha akutt time skal man ringe med en gang de åpner telefonen.. men hvordan i H******* skal man få til det når det ikke går?????? skulle virkelig ha vært der i dag kjenner jeg!!!!
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Huff gruer meg til det der. Nå i dag har jeg trolig den beste legen ever. Men nå skal vi flytte over en time unna, og det er litt langt gitt. Med bare meg så kunne jeg ta time hvis jeg hadde senvakt osv, men med minsten må jeg jo ta det jeg kan, en time i bil med syk datter er ikke ideelt ser jeg for meg... Gruer meg
Kaffemocca Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har funnet ut at det ofte er sånn på mandager, sikkert fordi det ikke har vært åpent på noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå