hamsterpia Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 og da våknet han pga av at mobilen til samboeren min ringte! Vi var hos foreldrene mine og spiste middag i går, så han fikk kveldsmat og pysj før vi reiste hjem. Sovnet i bilen og ble båret sovende i seng. Da var kl nesten 20.00. Så bråvåkner både jeg og mini av at telefonen ringer klokka halv 10! Er spent på hvordan denne dagen blir i forhold til soving og måltider. Vanligvis er vi oppe mellom kl 7 og 8.
nungo Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Så flot at du også fikk sove da :-) Husker når eldstemann enkelte ganger slo skikkelig til og sov til langt ut på morgenen - ja, da våknet jeg altid til vannlig tid og fikk IKKE sove igjen. Nå har jeg en snuppe som gjerne like å stå opp en gang mellom kl. 4 og 5 - JIPPI :-(
hamsterpia Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Ja, det var kjempegodt å få ligge lenge for en gangs skyld. Han begynte å gå for 2 uker siden, og er VELDIG aktiv om dagen, så han trenger nok litt ekstra søvn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå