Gå til innhold

HAdde dere latt....

C,Augustgutt08&en liten til

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer reise 5 timers kjøring og være borte en hel helg når det er 4 uker igjen til termin?

Har tenkt la han gjøre det, men da si han ikke må drikke alkohol, slik han kan kaste seg i bilen om det skjer noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde jeg gjort glatt, så fremst han hadde vært edru og kunne kommet hjem så fort det skjedde noe :)

Skrevet

Her lar jeg han ikke gjøre noen ting, han bestemmer for seg selv og jeg bestemmer for meg selv. Men hadde ikke hatt problemer med at han hadde gjort det nei:) og sagt at jeg hadde satt pris på om han ikke drakk kanskje. 5 timer er da ikke langt unna. Mangen som er borte i for eks nordsjøen eller andre jobb relaterte reiser til nærmere termin enn 4 uker.

Skrevet

Hadde aldri nektet ham det, med så mye tid til termin...med mindre noe indikerer at fødselen kommer rett rundt hjørnet.

Nabomannen min ville ha med seg mannen min på helgetur til København to uker før termin. Bare snakk om to dager, og de skulle fly. Jeg sa at han bare måtte ta seg den turen, men han nektet plent. Redd for å gå glipp av fødsel. Sist gang kom jenta vår en uke før termin, og var ute 5 timer etter første rie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...