Gå til innhold

Hva finner man på i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bo i nærheten av Ebeltoft,men er villig til å kjøre litt rundt å finne på ting.

Hva kan man finne på?

vet om

løveparken,

djur-sommerland og

kattegatsenteret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt.....

Skrevet

Er ikke kjempe kjent i Danmark.. Men vi skal bo ikke langt fra Vejle. Vi skal bruke et par dager i Legoland, og en dag i dyreparen.. Du kan gå inn på visitdenmark.dk der kan du finne ut masse om danmark.

Skrevet

Sjekk denne side:

http://www.sjovforborn.dk/

her kan du søke på attraksjoner, forlystelser, utfluktsmål osv ut fra flere kriterier: sted, alder på barn....

Her er hva jeg fant nær Århus:

http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=11&OLandsdel=%27%C5rhus%27&OType=Alle%20Typer&OPriskategori=5&Seek=Landsdel

God tur

Skrevet

djurs er kjempegøy!:) vi var der i fjor, og størsta som da var 2 år, storkoste seg. Der er å finne på for barn i alle aldre!

løveparken er jo også kjempebra! (men der har jeg ikke vært siden jeg var hm.. kanskje 7 år, så er vel litt forandret siden det:))

det er mye å finne på i danmark! men ikke verdt å planlegge for mye heller:) men korte avstander er det iallefal! Tar ikke lang tid å kjøre gjennom hele landet.

Skrevet

Jeg har bodd lenge i danmark ,men ike med barn så er ikke voldsomt kjent der.

Men I Randers har de en kunstig regnskog med masse søte og mindre søte syr.... Veldig gøy for barn, og du glemmer jo det største med danmark. LEGOLAND! Det ligger i Billund ved flyplassen :)

Vi flytter ned til Randers igjen nå i juli, men tuppa er bare to mnd så vi får reise og besøke venner og ta legeland osv senere :)

Skrevet

takk for svar.

visste forressten om legoland og. har vært der sjøl. men han er litt liten ennå syns jeg. han er 11mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...