Augustbarn Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Dere som bruker dette. Hvor lenge "masserer" dere hver gang?
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Dytter opp for deg, lurer på det jeg også. Og når skal man begynne med den oljen?
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 vet ikke hvor lenge men se på kjerringråd-siden om der står noe:http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/revning_under_f_dselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå