lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 hvor har de rimelige men bra? har en gutt som skal begynne barnehage.....
fru tekopp Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Matboksen kjøper vi på Rema 1000. Sekken var jeg litt mer nøye på. Datteren vår har en Bergans sekk med rem over brystet og rundt livet. Når de skal på tur og bære sekken selv, er det viktig å ha en sekk som ikke glir ned på skuldrene hele tiden. Har hatt denne sekken i 4 år og er super-fornøyd! Nå skal vi på øyhopping, og jenta vår tar med sin egen sekk.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg kjøpte en laptop lunjsbox og en sekk fra Hagløfs på sporten.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Matboksen har jeg kjøpt på en søt nipsbutikk hvor de har mye koselig (shabbychic) til barna; metallmatboks med håndtak. Betalte rundt 60 kroner for den tror jeg og har sett at de har liknende bokser på Libris (av alle steder). Sekken er HH som vi kjøpte på tilbud på XXL til 199. Den har rem over brystet og kan ha rundt livet, men den er mer en barnesekk enn typisk tursekk - like fullt fornøyd med den til 3åringen vår.
Alba44 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Så noen fine matbokser i lekebutikken sist jeg var der. Gode sekker har de sikkert i sportsbutikker.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Ene matboksen kjøpte jeg på Europris (Cars matboks), en ha han fått i gave og en sånn metallboks med reklame for Synnøve Finden fikk vi gratis på Rema.. Matbokser får du kjøpt de fleste steder, lekebutikker, bokhandel, Europris, Nille osv.. Sekken han ha er en Beckman bhg sekk, fått i gave så ikke sikker på hvor den er kjøpt. den ha brystreim så fin å ha med på tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå