Puncky med nr tre i magen Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vi er i ferd med å flytte fra hverandre, og det er jeg som får hovedomsorgen. Hvordan fungerer dette med os og barnebidrag og etc? Hva får jeg og hva må bf betale?
OneOfTheBoys Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Min tur til å svare deg nå da.. Du får: Os (11.533 per. mnd. tror jeg den var satt opp til nå, sjekk innlegg lenger ned på siden). Redusert dersom du jobber ved siden av. Sjekk utregning for hvor mye du får i innlegg lenger nede på siden. Der står forøvrig det meste du trenger å vite. Dobbel barnetrygd for første barn, en ekstra for barn nr. to Eventuelt småbarnstillegg (0-3 år) Eventuelt bostøtte Barnebidrag fra far. Hvor mye han må betale avhenger av din og hans inntekt, og dine utgifter til barna (boutgifter, barnehageplass) Støtte til barnetilsyn Eventuelt utdanningsstøtte Tror det var det meste, men som sagt, sjekk linken under her =)
Puncky med nr tre i magen Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk, la ikke merke til den linken jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå