Gå til innhold

Noen som har carena sprint her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg en sånn vogn og lurer litt på erfaringer vognen? Og får jeg tak i regntrekk til den?I så fall hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde den til snuppa, og var strålefornøyd! Har en nå også, som vi hadde med til minsten når vi var i syden. God og trille, stor plass i vogna og full liggestilling så det er mulig og sove der. Regntrekk får man kjøpt, ja. Jeg kjøpte mitt på en butikk som nå er lagt ned, så jeg vet ikke hvor man får tak i, men jeg vil tro du får det på plasser som selger carena..

Skrevet

Flott=) Den var ganske billig også syns jeg den så fin ut, så nå gleder jeg meg til å trille tur når jeg får vogna. Da skal jeg finne ut hvor de fører carenavogner, de hadde ikke regntrekk til den der jeg bestilte seh.

Skrevet

Jeg har! Er veldig fornøyd med den. Mini trives godt i den også. Det eneste jeg har å klage på, er at det begynte å knirke i hjulene etter en ukes tid, men det er jo bare å smøre de.

Skulle hatt regntrekk og myggnett til min jeg også. Har myggnett fra den gamle vogna, men det passer ikke helt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min og begynte og knirke. Jeg dro tilbake dit jeg hadde kjøpt den, og da smurte de den.. etter det har den ikke knirka... (nå vet jeg ikke, siden den ble igjen hos barnefar;) )

Skrevet

Ja, har den, og er veldig fornøyd :) Valgte den fordi den har full liggestilling, og kjempegod lengde! Og klager jo ikke over at den var rimelig heller ;) Snuppa trives som bare det i den :) Kjøpte min i butikk, og kjøpte regntrekk og myggnett samtidig. Det er bare å kjøpe vanlige/universal. Men pass på at regntrekket har åpning for håndtaket!

Og et lite tips på tampen: Når hjulene evt begynner å knirke, er det bare å ta dem av og dryppe noen dråper soyaolje i, da er du kvitt all lyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...