Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg nærmest flyttet ut fra DiB, men er innom en sjelden gang og ser etter kjentfolk.

 

Så Amalis, Cheni, Snuppelure74, lifa og eline, *Rødhette og alle andre som jeg ble kjent med her inne: Er dere her ennå?

 

(jeg vet at jeg finner noen av dere på scrappeforum altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi

ja, jeg er innom innimellom.

Hender faktisk jeg svarer på litt innlegg av og til også, men

bruker ikke så mye tid her den går på scrapping i stede.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Oi.....jeg har ikke vært her inne på hobbysiden på flere månder, så det var artig å bli spurt etter!!

 

Men jeg har ikke sluttet med scrapping, er nygift så nå er det brudebildene som skal i albumen..;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...