Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen ;)

jeg må bare si dette til deg (jeg har kanskje sagt det før også);

det er lov å skrive synES, synES for pokker! jeg kjenner jeg blir litt kvalm, men jeg kan ikke hanskes med selve skriveloven. jeg tenkte bare at du måtte opplyses om dette.

herregud så trøtt jeg er ;/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uant om det er min latente paranoia som ligger til grunn, eller om det er den kverulerende personlighetsforstyrrelsen min, som gjør at jeg trives akk så godt her inne vet jeg ikke, men har jeg kranglet om dette før? Har jeg sagt at man ikke kan skrive synes? Eller mener du at det er helt uproblematisk å skrive synES. Altså, tre små bokstaver og to store?

Jeg er trøtt jeg også, til tross for at jeg har sovd i ..11 timer det siste døgnet... Skal man lese bok når man er trøtt, så bør man ikke gjøre det på sengen..

Skrevet

Ops! Beklager min grove oppførsel..

Riktig god morgen, eller dag er vel mer riktig, til deg også. :-)

Skrevet

dette har vi kranglet om før ja! eller rettere sagt, ikke blitt enige om det var lov å skrive synes eller ei. jeg ble nedsatt en karakter på en stil-ting for mange mange år siden pga bruk av synes, du var enig i at det ikke burde være lov å skrive det, jeg også, så om vi kranglet så voldsomt er vel å dra det litt langt. vi ble i hvert fall ikke enige om det var lov eller ei. men det er det altså.

det var igrunnen uproblematisk å skrive synes med tre små bokstaver og 2 store.

jeg er overtrøtt, er alene hjemme med barna, han som lagde terrasse for noen uker siden har reist til svalbard (av alle ting) og jeg får ikke sove. jeg er avhengig av å ha en i senga slik at jeg kan kvesse tåneglene på mennesket.

å lese bok når man er trøtt er temmelig risikabelt, plutselig forfølges man av personene i permen inn i søvnen. det er skummelt det.

Skrevet

din uanstendige oppførsel og uhøflighet er etter nøye vurdering godtatt.

sukk, er det bare oss igjen her inne?

Skrevet

Heisann Ragna! Jeg er visst innom så altfor kort om gangen. Er det egentlig mulig å være så travelt opptatt med ingenting..?

At vi har brukt energi på synes, som sikkert var satt opp mot syntes? sier vel ganske mye om hvor kranglevoren man har vært.. Akkurat når klarer jeg ikke å reagere på hverken eller. Det må være feriemodusen.

Jeg er litt misunnelig på deg og hele sengen alene. Egentlig er jeg nok lagd for å være gressenke innimellom, men det er jeg aldri.

Sovende unger og alene-hjemme-følelse er luksus i mitt liv.. :-/

Skrevet

vel, da er vi i samme båt. jeg er også veldig travelt opptatt...med ingenting. ingenting annet enn med lakkering i hvert fall. men nå gikk jeg tom for møbler til lakkerings-prosjektet mitt ;/

hmh, kanskje det var syntes vi diskuterte da?? pokker at det er umulig å lete opp litt eldre innlegg, kunne vært show i disse ellers labre tidene.

vel, jeg har ikke sengen helt alene...s***'*** har inntatt høyre side;) hun er vel så god i grunnen, ikke snorker hun, ikke sparker hun, og ikke snakker hun i søvne. dessuten rører hun ikke nattbordsbøkene mine.

ta inn på billig vandrehjem noen dager i ferien? det blir jo ikke helt det samme som å ha huset for seg selv, men litt smuler av den luksusen i hvert fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...