babysjuk82 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er d noe risk og ta? Stesøstra mi fikk betenelse når hun tok det i sv.skape og mista ungen..var hun bare uheldig? Skal snart ta ny celleprøve,og er d fare for betenelse vet eg ik om eg tør. Har tatt sånn prøva hver 6 mnd lang tid nå.de vurdere og fjerne noe av dn tappen.for og forebygge kreft. Er sånt arvelig?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Vet ikke noe om arvelighet, men kan jo bare fortelle ut fra egen situasjon at jeg har tatt flere celleprøver under svangerskapet. Hos gynekolog, fordi fastlegen kjente hun ikke var nok drillet på celleprøver hos gravide. Det har i allefall gått helt fint! Gynekologen er kjempeforsiktig og har gjort dette mange ganger. Ikke hørt noe om infeksjonsfare ved det. Eneste er at det de siste gangene har blødd bittelitt etterpå. Det er fordi livmorhalsen er så blodrik at den er lettblødende etterpå. Kun noen dråper altså, ikke mye.... Har gått veldig fint med meg, skal til kontroll ca 6 uker etter fødselen. Tvi tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå