Gå til innhold

Celleprøve i svangerskapet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noe risk og ta? Stesøstra mi fikk betenelse når hun tok det i sv.skape og mista ungen..var hun bare uheldig? Skal snart ta ny celleprøve,og er d fare for betenelse vet eg ik om eg tør. Har tatt sånn prøva hver 6 mnd lang tid nå.de vurdere og fjerne noe av dn tappen.for og forebygge kreft. Er sånt arvelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe om arvelighet, men kan jo bare fortelle ut fra egen situasjon at jeg har tatt flere celleprøver under svangerskapet. Hos gynekolog, fordi fastlegen kjente hun ikke var nok drillet på celleprøver hos gravide. Det har i allefall gått helt fint! Gynekologen er kjempeforsiktig og har gjort dette mange ganger. Ikke hørt noe om infeksjonsfare ved det. Eneste er at det de siste gangene har blødd bittelitt etterpå. Det er fordi livmorhalsen er så blodrik at den er lettblødende etterpå. Kun noen dråper altså, ikke mye.... Har gått veldig fint med meg, skal til kontroll ca 6 uker etter fødselen. Tvi tvi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...