Mamma til gutt 05 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har mange dører i huset som jeg gjerne vil male. Men har i grunn lyst til å ha samme farge på alle, men hvilken farge tro?? Noen som er flinke på sånt her??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er av den oppfatning at alle dørene og listene i et hus bør ha samme farge, og den bør være lys. Selv liker jeg best vanlig hvitt, mens ferdigmalt "hvitt" vanligvis er eggevitt. Passer til alt ) Men dørmaling er pes ( Pusse, grunne, male og male igjen, og passe på å ikke få striper og renninger. Akkurat nå er dørene mine "furufarget" men guri så lyst jeg har til å kjøpe nye, ferdigmalte dører til hele huset!
Mamma til gutt 05 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Phu ja male dører er ikke gøy.. :-) Kanskje jeg skal prøve eggehvit da. Mine dører er også "furufarget" men ikke alle er heltre furu. Skulle ønske lommeboka sa ja til og kjøpe nye hvite fine dører, men den gang ei :-(. Så må nok bare ta den jobben er jeg redd....)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Bare husk at du må kvistlakkere på furudørene, ellers vil du få gule flekker der kvistene er etterhvert. Lykke til, uansett hvor kjedelig det er. Ta ei dør av gangen så går det så fint )
Mamma til gutt 05 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Takk for tips :-). Det med kvistlakk hadde ikke jeg tenkt på engang, selv om jeg bruker det på veggene.. jaja noe nytt lærer vi hver dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå