jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei alle sammen:-) Jeg er mamma til en jente på 2 år. Ble gravid på FØRSTE forsøk da.. Nå prøver vi å bli gravid med nr 2, prøvd siden april (er inne i 3pp nå) til tross for masse sex i hele perioden etter mens. I løpet av det siste halvåret har jeg hatt brun utflod (spotting?) 2-4 dager før mens. Hadde aldri hatt dette tidligere, men har hørt at dette kan gjøre at det blir vanskeligere for egget å feste seg??? Har noen andre erfaring med dette? Menssyklusen har også vært noe ustabil kombinert med dette. Har bestilt legetime og skal til fastlegen om en uke.. Kanskje sjekke hormonnivå etc.. vet ikke.. kan det være tegn på lave progesteronmengde?? En annen ting er at jeg de siste... iallefall 3 månedene har stresset MYE ifbm jobben min.. Har til tider kjent at pulsen har vært høy og noen ganger mavesmerter og kvalme, nervøsitet og stress. Det kan jo være at det har gjort meg mindre fruktbar, så etter forrige pp har jeg fokusert veldig på å være rolig og avbalansert, slappet mye av, passet på å få nok søvn etc.. Føler jeg greier det nå og HÅPER at dette gir resultater SNART!! Er utrolig verpesjuk, vil så gjerne få et søsken til jenta mi, tiden går så fort... Har mye støtte fra mannen min også, så det er godt. Han vil det like mye som meg. Så da er det bare å kjøre på med sexannenhver dag og hver dag en ukes tid rundt der jeg tror EL kommer. Kanskje kjøpe eggløsningstest også... Fint om noen vet noe eller har erfaring med spotting/ uregelmessighet/ stress kan gi meg noen råd...... Lykke til med prøvingen folkens!!
Dotten Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei og velkommen hit Jeg har dessverre ingen erfaring eller råd å komme med, da min syklus alltid har vært omtrent klokke stabil om jeg kan kalle det det Vi har ei jente som blir 3 år i september, og har prøvd på nr. 2 i 2 år!!!! Skjønner ikke helt hvorfor spiren ikke vil sitte, men vi har vel blitt for gamle kanskje. He, he. Jeg vet at jeg har EL etter både blodprøve og innvendig UL. Men, men. Den som venter på noe godt. Blir vel kanskje vår tur igjen snart også! Masse lykke til, og håper spiren sitter raskt!
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Takk skal du ha, Dotten:-) Huff det må være fælt å vente så lenge, kan bare tenke meg det når jeg begynner å vente etter 3pp... Vi får satse på at ferie og litt sol kan lage grunnlaget for kos og forhåpentlig graviditet!!! Noen andre som har erfaring med spotting????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå