LC-84.nr 2 i magen :) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er trøtt hele tiden! Har en sønn på 1 år,føler ikke at jeg setter pris på dagene sammen med han. Alt jeg tenker på er når jeg kan få sove! Er nå ferdig gått 10 uker. Håper på en stor forandring når jeg runder 12 uker! Flere som går rundt i søvne her?
Bic&Bac Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Huff, ja. Er så sinnsykt trøtt om dagene! Er 8+0 i dag. Håper det gir seg snart! Og jeg får heller ikke nytt mye tid med sønnen min. Er i tillegg i dårlig form om dagene, så orker omtrent ingenting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå