Gå til innhold

Mange som har sovesyken her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er trøtt hele tiden! Har en sønn på 1 år,føler ikke at jeg setter pris på dagene sammen med han. Alt jeg tenker på er når jeg kan få sove! Er nå ferdig gått 10 uker. Håper på en stor forandring når jeg runder 12 uker! Flere som går rundt i søvne her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja. Er så sinnsykt trøtt om dagene! Er 8+0 i dag. Håper det gir seg snart! Og jeg får heller ikke nytt mye tid med sønnen min. Er i tillegg i dårlig form om dagene, så orker omtrent ingenting.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...