Gjest Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Skal på det i dag, 8 dager til termin. Fikk det med førstemann, men det hadde ingen effekt da, men det var tidligere, hadde vel 12 dager igjen da. Søsteren min fikk det 1 eller 2 dager før hun fødte nå sist, så jeg håper det virker på meg også, veldig klar nå ja:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde 3 behandlinger ifbm forrige fødsel; 2 før termin og en noe over termin. Det jeg fysisk kjente under behandlingen eskalerte fra behandling til behandling, men fødselen kom ikke i gang før 5 dager etter siste behandling (10 dager over termin)... Så positiv? Vel, ikke negativ i alle fall - det gjorde ikke vondt verre, og jeg følte i det minste jeg gjorde noe aktivt ;o)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ja er vel det at jeg syns jeg må gjøre noe før jeg blir gal:) Tungt å drasse rundt på stor mage med en 1 åring på armen:) Skader jo ikke uansett og pengene må jo brukes på noe ( skattepengene vel å merke)
Puncky med nr tre i magen Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Har hatt det med begge, og ja - det fungerte. Lykke til
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg fikk forresten gratis modningsaku på sykehuset da jeg i utgangspunktet ønsket å føde på "naturlig" fødestue (noe som ikke ble noe av ettersom jeg gikk over ei uke over termin). Hvis man har lyst å spare penger ;o)
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg vil ha muligheten til å bli gjenforent med min reddende engel ( epiduralen) fra forrige gang, så jeg betaler heller:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 jeg fikk modningsakupunktur og vannet gikk dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå