Gå til innhold

Bare krangling og trusler. Hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er gravid i uke 25 etter mange prøverørsforsøk. Men vi bare krangler, og sambo truer hele tiden. Jeg har ei tenåringsdatter fra før, og denne gang startet krangelen etter en telefon fra henne hvor hun var sliten av sin far igjen. Sambo synes jeg bruker for mye tid på henne når hun er hos sin far. Hun ringer meg mye og sender meldinger. Vi har et veldig tett og åpent forhold, slik jeg gjerne vil ha det. Jeg føler at han overreagerer, og blir for sint. Han skjeller meg ut etter noter, sier masse stygge personlige ting, og truer med å ta fra meg det ufødte barnet. Jeg skal få lov til å være der de første månedene når barnet trenger meg, siden skal han kjøre rettsak på rettsak sier han for å lage bråk og for at jeg ikke skal ha omsorgsrett i det hele tatt. Vi har ikke snakket sammen på en hel uke, da jeg ender opp med å være helt stille fordi jeg føler det ikke går ann å snakke fornuft i det hele tatt. Det sårer meg veldig at han i det hele tatt kan si alt han sier, da jeg mener det bør være en grense for hva en sier til hverandre. Sliten begynner jeg også å bli, og går jo på tå, hev hjemme hele tiden. Det er kun 14 dager siden forrige krangel. Jeg er ikke langsint, men synes det bør være en grense. Når jeg prøver si noe, blir jeg bare skjelt ut, og ender opp med å holde kjeft igjen.Føler meg så sinnsykt urettferdig behandlet rett og slett da jeg i tillegg gjør alt hjemme og ber sjelden om hjelp, jobber fullt gjør jeg også for p høre at jeg er feit og lat når jeg ligger på sofa`n en sjelden gang. Er ikke akkurat sånn jeg hadde sett for meg svangerskapet. Godt å få ut litt frustrasjon her, og forhåpentligvis litt støtte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny fy f...!! Hiss han opp en gang og sørg for å ta det opp på bånd, så kommer du deg pokker så langt vekk fra den idioten! Han klarer ikke ta fra deg barnet! I så fall bruker du båndet mot han som beviser at han er ingen god omsorgsperson, men hevngjerrig og ego.

Virkelig, når han sier sånt syns jeg du bare skal komme deg langt vekk..

Skrevet

De fleste saker har mer enn én side, og jeg har bare hørt din versjon.

Men det høres ærlig talt ut som om dette er en mann du skal komme deg unna så raskt som bare f***! Det fins grenser man ikke krysser i et forhold. Lykke til!

Skrevet

du høres ut som et reflektert menneske.

fortsett å gjør slik en god jobb med din eldste datter.

ikke la din samboer fortsette slik. Sett ned foten, bestill time til familievern kontoret. Hvis han ikke blir med er forholdet over, så tar du timene til familierådgivning alene slik at du får støtte fremover.

hvordan kunne du havne i et slik uføre? stakkars deg.

de som er snill blir som regel forsøkt tråkket på... ta igjen! dette fortjener hverken du eller barna.

Skrevet

Takk for svar, og godt å få litt støtte. Her skal ting vurderes, men foreløpig har jeg i allefall fått sambo i tale, så får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...