strikkemegihel Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er no 8 veker på veg, men har siden veke 6 hatt små blødninger 1-2 g pr veke. Har vore på ultralyd og der såg alt fint ut, hjertet slo og alt såg int ut. Andre som har hatt slike blødninger, klarer liksom ikkje å slappe heilt av og gle meg, går berre å venter på at det skal gå gale.
Amalie skal bli storesøster Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg går også og brkymrer meg. Jeg blødde nemlig litt i uke 8, og i dag så blødde jeg igjen er nå i uke 12. Det er ikke så mye, men dopapiret blir lyserosa... Betryggende å høre at du har vært på ul og fått konstatert at alt er bra likevell
strikkemegihel Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Første gangen var det slik at vantet i do var heilt raudt, men i dagane etterpå var det berre "gammelt blod, På ultralyden var det ingen ting som skulle tyde på at eg skulle blø noko. Er skikkelig frustrerande
2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 jeg har blødd i dag, jeg er livredd.... jeg bare fikk på papiret år jeg var på do, hva skal jeg gjøre kan di se noe på ul i uke 5?
strikkemegihel Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 er vel den veka hjertet begynner å banke, så ja dei kan vel sjå litt. Sist eg var gravid var eg på Ul i veke 5 berrre for å konstantere at eg var gravid, såg ikkje mykje, men så iallefall det lisje hjertet som banka:)
2prinsesserogbim Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Fekk ikke UL men var hos legen, han mente at så lenge jeg ikke hadde blødd ut bind så var sjansene store for at det skulle gå bra.. Jeg skal tilbake på onsdag, viss ikke tilstanden er blitt verre. Så skulle jeg holde meg helt i ro i noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå