neste*gang Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 jeg blir så irritert over gjentatte ganger snakke med folk på en spesiell kundeservice som burde ha slutta i jobben for leeeenge siden.. (samme person...) det er nesten så jeg har lyst til å si det rett ut... til den personen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde sendt en klage til firmaet, greit med navn hvis du har det, og konkrete eksempler på hvorfor. Jobber selv i kundeservice og det er alltid viktig med tilbakemeldinger. Sier man det til personen det gjelder blir det sannsynligvis bare surt oppfattet og så ødelegger man gjensidig hverandres dag og det kommer ikke noe konstruktivt utav det, men om man sender en konstruktiv klage til en overordnet blir det sannsynligvis mer seriøst tatt opp. Alle kan ha en dårlig dag innimellom, men ikke hver dag...
brooklyn Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har jobbet på kundeservice i mange år og der var det en dame som burde gått av i forrige årtusen, men hun er der enda, gitt! Når det er sagt, så sa sjefen min på den jobben at kunden har alltid rett. Inntil et visst punkt. Man kan ikke akseptere hva som helst bare fordi de er kunder heller. Kanskje det er hun du har snakket med, og så prøver hun VIRKELIG å etterleve det? (sier ikke at du er urimelig altså, vet jo ikke hva det gjelder...)
neste*gang Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 jeg spurte bare etter helt enkel vanlig informasjon i en forholdsvis enkel sak men fikk inntrykk at jeg faktisk var til "bry" ... har jobba på kundeservice selv jeg og det hadde ikke falt meg inn å svare en person som er uvitende og vil ha et kundeforhold på den måten. Selv om vi fikk beskjed av sjefen at du vil ikke komme overens med alle kunder pga. kjemien... så prøvde vi iallefall først å være imøtekommende før vi mente at "kunden var urimelig"
Tjobing! Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 SI det til henne, da. Og send klage på henne. Ting blir ikke bedre uten at man selv gjør noe for det :-)
*Andreapus* Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Hvem sin kundeservice er dette da? ja, send en klage.. det blir tatt mer seriøst opp..
EierIkkeFantasi Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 kjenner til det ja..mangen sure ufordragelige folk som tar tlf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå