Amalie skal bli storesøster Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde sex i går kveld, og blør i dag (kl 9 ca). Har det en sammenheng? Hørt at blødninger kan forekomme når man har sex, men det er jo et halv døgn siden... Litt bekymret... 12 uker på vei.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei. Tror nok du kan ta det med ro, men hvis du er i tvil, snakk med legen. Ikke bra å gå og bekymre seg. Lykke til.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 det kommer jo an på hvor mye, farge og alt slikt..
Amalie skal bli storesøster Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Det var ikke så mye, men nok til at jeg ble skremt. Lys rosa farge.
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 det kan være et blodkar som har sprengtes. høres ike ut som noe farlig. og hvis du ikke fortsatt blør, ville jeg ikke tenkt noe mere over det. men som jeg alltid sier.. ring legen, de er der for å berolige os gravide, det er deres jobb,, bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite..
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde samme problemet,legen sa det skulle mye til før det var noe galt og når du blør er det nesten kun fare hvis du har ekstreme smerter ved siden av etter sex. Så det er nok ingen fare på ferde:)
Amalie skal bli storesøster Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk for svar, nå kan jeg senke skuldrene litt. Ringer ikke legen idag, skal uansett ha en legetime hos ham på onsdag. Da får vi håpe at alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå