Gå til innhold

Samboer som ikke kommer hjem etter fest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort?

Var på fest, men kom ikke hjem før neste dag kl 12! Da hadde jeg vært på jobb i mange timer alt, og barna i barnehagen! Han bare sier han sovna hos en kamerat, noe som også har skjedd før-synes det er respektløst og ikke ringe eller sende meld. eller selvfølgelig komme seg hjem! Han har jo tross alt en familie! Han tar ikke dette særlig tungt, sier bare dumme ting i forsvar som det er jo lenge siden sit da....du var lenge ute du og da...(halv 5 hos en nabo, og han visste alt for han var med på festen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe særlig hyggelig nei... ville sakt, at hvis var så trøtt, var det vell på tide å dra hjem...

Skrevet

Hei. Har egentlig bare ett spørsmål, Hvor gammel er den fyren egentlig? Dette er oppførsel som hører hjemme i ten-åra... Og selv da bør en vel ringe hjem og gi beskjed. Hadde det vært min mann, hadde det gått laaaang tid før han fikk gå ut alene etter noe sånt. Sånt gjør man bare ikke når man har familie. At det kan skje en glipp, ja. Men får inntrykk av at dette har skjedd før. Ville nok ikke funnet meg i dette nei. Lykke til.

Skrevet

Enig med Nina 38. Sånn oppførsel hører ikke hjemme hos en familiefar. Fullstendig uakseptabelt spør du meg.

Skrevet

Enig med dere. Mannen min gjorde det en gang for mange år siden, og da fikk han valget; meg eller festing. Og det var lenge til han dro ut igjen. Hadde nok noe med at pappa møtte han da han kom hjem utpå formiddagen, og som han har sagt i ettertid, han følte seg liten da. Pappa hadde jo hørt av meg hva som hadde skjedd, og tok en prat med han om hva han synes om denslags. Nå får jeg meldinger ofte, og det har aldri skjedd igjen.

Skrevet

Desverre klarer jeg ikke å sette meg inn i situasjonen din. Vet bare at dette hadde ikke min samboer gjort i det hele tatt. De gangen vi går på fest hver for oss,så gleder vi oss faktisk til å komme hjem igjen til den som er hjemme og venter. Godt å gjøre noe hver for seg av og til,men godt å komme hjem også.

Skrevet

Nei, ærlig talt!

Han høres ikke særlig voksen ut, dessverre for deg!

SÅNN GJØR MAN BARE IKKE!

Når man har barn må man faktisk ta seg sammen og gå foran som et godt forbilde, ta hensyn til de som er glade i en og som en er glade i selv. Dette er dårlig oppførsel, og jeg ville tatt en prat med han.

Unnskyldninger som at han sovnet og lenge siden sist osv funker ikke! Det er ikke sånn ting fungerer når man har familie!

Lykke til, synes du skal riste han litt i nakkeskinnet...

Skrevet

Nei, dette syns jeg IKKE er greit. Mannen min reiser "ofte" på fest uten meg (jeg er ikke så glad i å feste, men syns det er helt ok at han drar til kompisene og fester. Jeg vet jo stort sett hvem alle er, og de er stort sett bare gutter....). Det kan bli sent noen ganger, men har ennå ikke opplevd at han ikke kom hjem i det hele tatt den natta, så om det skjedde.... Da hadde jeg blitt både redd og fryktelig sint! Hadde nok sagt at det ble med denne ene gangen, for neste gang ville jeg antagelig ikke være der når han kom tuslende hjem dagen etter....

Kanskje du burde ta det opp med han nå i etterkant, en dag dere er edru. Han må forstå at dette ikke var morsomt, og at du ikke godtar at det skjer flere ganger.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...