Gå til innhold

Å hjelpes..... positiv test!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!!!! Er i lykkerus... I 6. pp satt den. Er bare 3 + 4, så mye som kan skje, kan ikke annet enn å satse på at alt går bra. Er vår første, så utrolig godt å vite at vi faktisk kan bli gravid!!

Yoooooohoooooooooo!!! (glad jeg avspaserer i dag..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse - det er en fantastisk følelse! :-)

Skrevet

Gratulerer kjempe mye! Så gøy!! Nå skal vi nyte månedene framover og glede oss over den etterhvert voksende magen:-)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Så mange her i disse dager som blir gravide! Håper det er smittsomt :)

Skrevet

Tusen takk(: Er mange som har testet positivt i dag ja! Det sies jo dette er rette årstiden- så satser på et folksomt 1. trimester i tiden fremover(: he he

Har ikke helt sunket inn enda her i gården. Og hvertfall ikke hos mannen..(:

Masse lykke til, både til nygraverte og prøvere!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer =)

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til! :o)

Skrevet

Masse gratulasjoner herfra også!!! :D

Skrevet

Gratulerer så mye og nyt tiden fremover:-))

Klem fra

Skrevet

ÅÅÅÅÅ! Endelig! Gratulerer! Pratet med deg da du var i 5 pp... Har du noen hemmelige tips å komme med da? hihi! masse lykke til til deg!

klem:)

Skrevet

Tusen tusen takk! Måtte ta en test i dag også etter jobb, bare sånn for å være sikker... Gravid(:

Denne mnd er det 2. runde med Wild Yam. Forrige mnd tok jeg WY hele syklusen, denne pp har jeg bare tatt etter EL. Så er kanskje verdt å prøve?? I Tillegg drakk jeg grapefruktjuice i dagene før/ rundt EL.

Denne mnd trodde jeg ikke det var noe på gang. Har ikke hatt noen symptoner el. lign. Men har heller ikke tenkt så mye på det- så kanskje det har hjulpet.

Masse masse lykke til alle sammen!! Håper dere kommer etter snart(o:

Skrevet

Så gøy å høre!!!

Har skiftet nick.. hette Vivianca før... begybte også på WY forrige pp... Har selv tenkt å bare ta de etter el.. så nå må jeg springe å ta de med en gang!! Tror du de hadde noe med spiren å gjøre? jeg velger å tro d.. hihi... Lykke til! Oppdater meg hvordan d går fremover da! klem

Skrevet

Så det er du!! Hadde tenkt å spørre om du hadde skiftet nick- syntes ikke å huske å ha sett det nye før.. Har tenkt på deg flere ganger den siste mnd- fikk ikke klart om TR kom eller ikke. Utrolig moro å høre fra deg igjen(:

Vet ikke om WY har hatt noe å si. Tror kanskje det- er jo mange som scorer ikke lenge etter de har begynt! Ta den du, får håpe det klaffer snart, dere har jo prøvd veldig lenge nå.. Når har du IKM?

Skal oppdatere deg, du må holde meg også informert! Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere snart(:

Skrevet

Gratulere kjempemasse!!!

Nyt den kommende tiden masse masse:))

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer! Håper du får en fin sommer med den lille passasjeren din. Håper også jeg fotfølger deg inn på 1.tri....

Skrevet

Jeg har Ikmlørdag eller søndag i uke 28...12 og 13 juli... tror jeg.. Fikk mensen sist ja, seks dager for seint... tok tester med "skyggestrek"og alt... haha... men nei da... Blei så glad da jeg så det klaffet for deg:)

Skal holde deg oppdatert:) forsvinner som regel herfra når mensen har kommet og frem til el.. pleier å deppe litt, og blir litt minnet om at det ikke går av å være her inne.. MEN jeg skal huske å gi deg beskjed om hvordan d går:)

Du? Har jeg deg på vennelista mi tro?

ps: hvor mange WY tok du hver dag? morning og kveld eller?

klem fra Appel Sin formaly known as Vivianca:)

Skrevet

Åhh.. enda en stundt til IKM da. Ventingen mellom EL og IKM er uendelig lang! Men skjønner deg godt at du holder deg litt unna disse sidene. Gjorde det denne pp- kanskje det og har hjulpet..(: Har hvertfall tenkt mye mindre på det å bli gravid.

Tok 2 WY hver dag, en morgen og en på kvelden. Pluss folat, 2 tran kapsler, sink (litt sløv- men av og til) og multivitamin.

Venneliste? Hvordan reg. man det da?

Blir spennende å se hvordan det går- satser på du følger etter til 1. tri!! Venner meg forts til tanken på å faktisk ha blitt gravid. Av gammel vane går jeg rett på bli gravid sidene når jeg logger på..! På tide å endre det nå ja(;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...