NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er det flere enn meg som sliter med kramper/smerter i magen når dere har sex? Det her er bare når jeg, tja hva skal jeg si, bidrar jeg også. Eneste måten vi kan gjennomføre uten at jeg får sterke smerter er om jeg mest bare ligger der. Ikke noe kult hverken for meg eller sambo stakkar. Det er ikke kynnere, mer som strekksmerter, eller tja, jeg vet ikke helt. Ikke slitt med dette i mine to forrige svangerskap. Prøvde å drite i det en gang i forrige uke, gjorde sinnsykt vondt og smerten, den krampeliknende gikk ikke over før etter nesten ett døgn. Pleier ikke snakke så mye med jordmor om sex og sånn så vil heller spørre her. Tror egentlig ikke det er farlig, men synes det er trist om det skal være sånn resten av svangerskapet, er jo bare halvveis.
*Lille Persille" Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Nei, dette har jeg ikke hørt om og ikke opplevd heller. Bare spør jordmor, hun får sikkert veldig mange andre sexrelaterte spørsmål så jeg tror ikke akkurat hun vil reagere på det.
2 søte små gutter Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg opplever akkurat det samme. Nå er det ikke noe stort problem, da sexlysten min forsvant på ferie for mange måneder siden, men jeg må jo trå til for gubbens skyld innimellom....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Får prøve å nevne det...æsj skal ikke på kontroll før 11 august og da er det ikke min vanlige jordmor men vikar. Legen mi spør jeg ikke;)litt sjenert. Ingen av venninnene mine som har opplevd det heller. Men alle steder står det jo at sex er helt greit og at man i prinsippet ikke kan få gjort noe galt (om det ikke er blødninger el andre kompliaksjoner selvf.) Hmm
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hm, minner litt om hvordan jeg også har det. Når jeg ligger flat på ryggen får jeg også stikninger i magen, akkurat som om det er noe som blir revet fra hverandre hvis du skjønner. Men det løser jeg ved å ligge litt bøyd, altså litt opp med beina eller hva som helst slik at magen ikke blir strukket sånn.. vil tro at du hadde funnet ut av å gjøre dette hvis det var det samme som jeg har da
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 Hmm, ja det går greit, men med en gang jeg rører på meg noe mer enn litt. Søren hvordan forklare da...kan ikke sette igang med noen kaninøvelser liksom, hehe. Trenger liksom ikke gjøre så masse fancy akkurat nå, men det fungerer nesten bare om jeg ligger dønn stille, haha, gøy å ha sex med meg for tiden. Stakkars...skulle nesten ønske jeg ikke hadde så bra sexlyst, er jo fortvilende og da...
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Hehe, hvis det gjør vondt så er det nok best å la det ligge ja.. Men Gud så mange forskjellige stillinger det finnes da:P Ta deg en liten turnøvelse rundt i senga og se om du finner en stilling du kan ligge/sitte/stå i som magen er grei med Begynner å tenke litt mer kreativt jeg også for tiden, er ikke noe gøy å føle at man drukner mannen i magen og pupper heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå