Gå til innhold

Hvilken stelleveske er finest av disse to?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INgen av dem var min smak, den på amazon såg ut som en typisk lærerbag og den andre såg forsåvidt ut som en lærerbag til en mer hippiaktig lærer. Hehe, men jeg er ikke noe veskemenneske så har i grunnen ikke særlig peiling. Måtte jeg velge blant de to hadde jeg tatt den på amazon.

Skrevet

Den øverste, jeg likte ikke sløyfe-opplegget på den nederste.

Jeg liker stellevesker som ikke nødvendigvis LYSER stelleveske jeg da :P

Skrevet

hehe, takk for tilbakemelding! ;)

Jeg syns jo stellevesker som ser ut som stellevesker er noe av det styggeste jeg vet om, så godt smaken er som baken ;)

Skrevet

Den øverste syns jeg var finest!

Skrevet

Den nederste syns jeg er finest.

Skrevet

Jeg skal ha den øverste der :) synes den er shit fin, enda finere i virkeligheten! Også kan man jo bruke den som vanlig veske når babyen blir stor.. Styggeste jeg vet om er de skip hop veskene o.l. *grøss*

Skrevet

Jeg ble helt klart mest intressert i Nest Grommet Diaper Bag, Toffee

den var knall fin ,Classy og ren ...i like .,...og stilig ....

du har god smak ...=)))sånn må jeg ha og ...hihi.....klem

Skrevet

Greit at det kanskje er litt "last year " med sløyfe ...MEN har du sett stelle bag i nylon.."grøss" det er bare for j....fatter ikke at det er til salg engng....fysj ...hehe der fikk jeg ut min irritasjon for billig nylon skviiiip....ler......

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som grøsser med tanken på nylon stellevesker og den gjengen der ;)

Valgets kvaler det her...

Skrevet

Ingen fare for at alle kommer med samme vesken med andre ord :D

Jeg er helt fan av nylon. Alle vesker jeg eier og har er enten nylon eller bomull. Skinn får dere ha for dere selv ;)

Skrevet

Forsåvidt pene begge to, men likte den øverste best OG den er mer praktisk siden du faktisk kan lukke den med glidelås - kan være kjekt når man er ute på trilletur i regn!

Skrevet

Ingen av dem - heldigvis er smaken som baken, den er delt

Skrevet

klart den øverste:)

Skrevet

Fine begge to! Men tenker ikke dere litt på at pappa'n skal bruke denne òg? Jeg er en skikkelig veskedame, men hadde aldri kjøpt en slik en pga pappa'n. Vi endte opp med en helt enkel sort, skip hop, ikke at de er spesielt fine, men de er praktiske. Pluss at pappa'n kan bruke den uten at han føler seg for femi....

Skrevet

Haha, jeg liker faktisk stelleveskene i nylon som ser ut som en stelleveske best. Etter dette innlegget ble jeg inspirert og har nå bestilt meg en ny kjedelig, men praktisk sort skip hop duo double deluxe stelleveske på ebay.com som kommer til å passe ypperlig på OTH urban jungle søskenvogna (også i nylon?). Er avhengig av at den tåler å være med på tur i flere timer med regnvær.

Skrevet

Pappan får selvfølgelig ikke lov til å komme i nærheten av min designer stelleveske ;p Så han skal få sin egen litt mer maskuline nylonbag.. hehe

Skrevet

Nå har jeg shoppet stelleveske! Fra Australia! Det ble en Ramalama Drew diaper bag. Skinn det også. Sinnsykt kul og den kommer med stellematte, termo-sak til flaske og en annen liten pose med glidlås til å ha stæsj i. :o)

Skrevet

Du har tydeligvis veldig god smak på stellevesker! :)

Lurte på om du vet hvor man kan få tak i sånne fine noen, noen nettsider?

Synes den nederste du hadde på det første innlegget var sinnsykt fin! Men den var utsolgt :(

Skrevet

www.diaperbags.com har mange fine.

www.blissdiaperbags.com har blant annet den du likte ;)

Begge to sender til Norge, men du må kanskje sende orderen over epost i stedet hvis det ikke går å gjøre det på nettisden.

Ramalama stellevesken er australsk og nå fant jeg nettopp ut at jeg sparte over 500 kr ved å bestille den fra Australia enn USA. Nettsiden deres er www.bebeonline.com.au

Jeg får jo bare lyst å bestille flere.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...