KarinB Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg har i løpet av helgen pådratt meg noen helt sinsyke bekkenløsningssmerter. Klarer ikke å gå uten krykker og er totalt invalid her jeg sitter. Det er såvidt jeg klarer å stelle meg selv om morgenen. Har hatt bl siden uke 10, er nå i uke 39 så har jo ikke lenge igjen, men disse smertee er helt nye. Bør jeg kontakte jordmoren min? Har time hos henne i morgen, men hva hvis jeg går i fødsel før den tid, må jeg taes ekstra hensyn til på noen måter? Klarer et så dårlig bekken som mitt en fødsel i det hele tatt? er en tanke bekymret her....
mamt4 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei. Stakkars deg! Jeg ville i alle fall ringt å snakket med jordmor om det.. Det er jo bare en tlf! Så vil du føle deg litt tryggere, dersom fødselen skulle komme i gang:-) Lykke til.
Chat29 Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Hvor er d disse sinnsyke smertene sitter presis? Du burde uansett ta dem alvorlig og snakke med lege og evt jordmor. Håper det ordner seg. Ikke lenge igjen i alle fall :0) Lykke til!!
KarinB Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 sitter bak på v side, går over til begge sidene utover ettermiddagen. snakka med jordmor netopp. hun sa at jeg måtte legge meg ned med puter mellom beina, og dersom jeg gikk i fødsel så anbefalte hun å føde på siden eller på alle 4.uff. så fortvilet situasjon dette her.klrer jo ingenting, sitter/ligger bare her på sofaen å gråter og synes synd på meg selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå